April 24, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/naturlens.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
US President Joe Biden speaks to the press, as he visits Allentown Fire Training Academy, in Allentown, Pennsylvania, US, January 12, 2024. (Reuters)

جوں جوں صدارتی انتخابات قریب آ رہے ہیں، امریکی عوام کی نظریں امریکی صدر جو بائیڈن کی طرف اٹھ رہی ہیں، جب کہ کچھ صدر کے خاندان کے ماضی کو کھوج رہے ہیں، یہاں تک کہ ان کے پردادا پر بھی بحث شروع ہو گئی ہے جنہیں قتل کی کوشش کے الزام کے بعد معاف کر دیا گیا تھا۔

اپنے ساتھی پر وار

واشنگٹن پوسٹ کی طرف سے شائع ہونے والے یو ایس نیشنل آرکائیوز کی دستاویزات سے انکشاف ہوا ہے کہ جو بائیڈن کے پردادا پر خانہ جنگی کے دور کے جھگڑے کے بعد قتل کی کوشش کا الزام لگایا گیا تھا، لیکن سابق صدر ابراہم لنکن نے انہیں معاف کر دیا تھا۔

آرکائیو دستاویزات کا حوالہ دیتے ہوئے، مؤرخ ڈیوڈ جے گرل مین نے واشنگٹن پوسٹ میں لکھا کہ لنکن نے بائیڈن کے دادا موسی جے روبینیٹ کو معاف کر دیا جب انہوں نے ورجینیا میں یونین آرمی میں اپنے ساتھی جان جے الیگزینڈر کے ساتھ جھگڑا کیا تھا۔

دستاویزات میں بتایا گیا کہ بائیڈن کے دادا نے اپنے ساتھی پر چاقو سے وار کیا، جس کے بعد انہیں قتل کی کوشش کا مجرم قرار دیا گیا اور عدالت کو یہ باور کرانے میں ناکامی پر دو سال قید با مشقت کی سزا سنائی گئی کہ اس نے اپنے دفاع میں یہ حرکت کی تھی۔

صدر لنکن کی معافی

تاہم، تین فوجی افسران نے لنکن کو سزا معافی کی اپیل کی، یہ دلیل دیتے ہوئے کہ یہ بہت سخت سزا ہے ۔ لنکن نے اس پر اتفاق کیا، اور معافی لنکن کے قتل سے سات ماہ قبل یکم ستمبر 1864 کو دی گئی۔

امریکی آئین کا سیکشن 2 امریکی صدور کو “امریکہ کے خلاف جرائم کے لیے معافی اور معافی دینے کی اجازت دیتا ہے، سوائے مواخذے کے معاملات کے۔”

یہ طاقت ابتدائی انگریزی قانون کے تحت بادشاہ کے رحم کرنے سے جڑی ہوئی ہے، جو بعد میں بحر اوقیانوس کے پار امریکی کالونیوں تک گیا۔ امریکی صدور عام طور پر اپنی مدت کے اختتام پر معافی کی طاقت کا استعمال کرتے ہیں۔

معافی کے سابقہ ​​فیصلے

پچھلے صدور نے ان اختیارات کو مختلف سطحوں پر استعمال کیا ہے، جیسا کہ جارج ڈبلیو بش نے معافی کے 200 حکم جاری کیے تھے۔ براک اوباما، 1927؛ اور ڈونلڈ ٹرمپ، 237؛ اور بائیڈن اب تک 14 معافی کے حکم دے چکے۔
یہ ان ہزاروں کے علاوہ ہیں جنہیں سادہ چرس رکھنے پر معاف کر دیا گیا تھا۔

جب کہ جمی کارٹر نے معافی کے 566 حکم جاری کیے۔ بائیڈن کے دادا کے لیے لنکن کی معافی ان 343 معافیوں میں سے ایک تھی جو انہوں نے جاری کیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *